פרדריק בלסן : המאמר פורסם באתר איגוד השיווק.  7 גישות שירות שמשנות את הכללים, אם תרצו או לא. ואם לא תרצו, המתחרים שלכם ירצו

פרדריק בלסן - המאמר פורסם בכלכליסט: חדשנות זה לא רק טכנולוגיה, חדשנות זה לערער על הקיים, לפעמים זה אומר שצריך לנטוש, גם את הדברים שעושים זמן רב

במקום רק להבטיח,מותגים מאמצים את המימד השימושי. אלו הם מהלכי מיתוג ופרסום שתורמים לצרכן,עוזרים לו,מעשירים אותו. גם אם הוא לקוח, וחשוב לא פחות, גם אם הוא לא.

חדשנות בבידול תבוא מרלווטניות וחיבור לתפיסות החדשות. האם הצעת הערך שלכם רלווטנית לעידן החדש?

Please reload

דברו איתי

  • LinkedIn - Grey Circle
  • Facebook - Grey Circle

פרדריק בלסן,

איש דיגיטל, קריאטיב ואסטרטגיה, יועץ לארגונים ומותגים גדולים בארץ ובעולם. חוקר ומרצה בתחומי החדשנות, שינוי, דיגיטל, טרנדים והתנהגות צרכנים.

  • LinkedIn - Grey Circle
  • Facebook - Grey Circle