top of page
Lobby
צרו קשר
להרצאות
AI&I
English
More
Use tab to navigate through the menu items.
מה הבעיה עם החדשנות שלכם?
פורסם במוסף החדשנות השנתי של דה מרקר: במאמר זה אנסה לזקק לכם שלוש נקודות המהוות מכשול בדרך לחדשנות בארגונים.
Service 7.0
פרדריק בלסן : המאמר פורסם באתר איגוד השיווק. 7 גישות שירות שמשנות את הכללים, אם תרצו או לא. ואם לא תרצו, המתחרים שלכם ירצו
על חדשנות וחרדות נטישה
פרדריק בלסן - המאמר פורסם בכלכליסט: חדשנות זה לא רק טכנולוגיה, חדשנות זה לערער על הקיים, לפעמים זה אומר שצריך לנטוש, גם את הדברים שעושים זמ
Be Useful
במקום רק להבטיח,מותגים מאמצים את המימד השימושי. אלו הם מהלכי מיתוג ופרסום שתורמים לצרכן,עוזרים לו,מעשירים אותו. גם אם הוא לקוח, וחשוב לא פחו
בידול רלוונטי תמיד רלוונטי
חדשנות בבידול תבוא מרלווטניות וחיבור לתפיסות החדשות. האם הצעת הערך שלכם רלווטנית לעידן החדש?
לרשימת ההרצאות לוחצים כאן
דברו איתי
Thanks! Message sent.
Send
פרדריק בלסן,
איש חדשנות, דיגיטל ואסטרטגיה, יועץ לארגונים ומותגים גדולים בארץ ובעולם. חוקר ומרצה בתחומי החדשנות, שינוי, דיגיטל, טרנדים והתנהגות צרכנים.
Thanks! Message sent.
Send
Lobby
צרו קשר
להרצאות
AI&I
English
More
Use tab to navigate through the menu items.
bottom of page