מה הבעיה עם החדשנות שלכם?פורסם במוסף החדשנות השנתי של דה מרקר: במאמר זה אנסה לזקק לכם שלוש נקודות המהוות מכשול בדרך לחדשנות בארגונים.
Service 7.0פרדריק בלסן : המאמר פורסם באתר איגוד השיווק. 7 גישות שירות שמשנות את הכללים, אם תרצו או לא. ואם לא תרצו, המתחרים שלכם ירצו
על חדשנות וחרדות נטישהפרדריק בלסן - המאמר פורסם בכלכליסט: חדשנות זה לא רק טכנולוגיה, חדשנות זה לערער על הקיים, לפעמים זה אומר שצריך לנטוש, גם את הדברים שעושים זמ
Be Usefulבמקום רק להבטיח,מותגים מאמצים את המימד השימושי. אלו הם מהלכי מיתוג ופרסום שתורמים לצרכן,עוזרים לו,מעשירים אותו. גם אם הוא לקוח, וחשוב לא פחו
בידול רלוונטי תמיד רלוונטיחדשנות בבידול תבוא מרלווטניות וחיבור לתפיסות החדשות. האם הצעת הערך שלכם רלווטנית לעידן החדש?