פרדריק בלסן,

הרצאות על חדשנות,דיגיטל ושינוי 

איש דיגיטל, חדשנות ואסטרטגיה, יועץ לארגונים ומותגים גדולים בארץ ובעולם. חוקר ומרצה בתחומי החדשנות, שינוי, דיגיטל, טרנדים וטרנספורמציה.

הרצאות נבחרות:

זה עולם אחר. ערכים, הרגלים ותפיסות חדשות שינו את האופן שבו העולם שלנו מתנהל. מעולם לא היו שינויי תרבות מהירים כ"כ כמו בעשורים האחרונים. אתם מוזמנים למסע מעורר מחשבה בהרצאה המשלבת דיציפלינות שונות: חדשנות, פסיכולוגיה, טרנדים, התנהגות צרכנים, דיגיטל וקריאטיב. הרצאה על הווה ועתיד, על דורות ועל רלוונטיות, על מגמות וההשפעה שלהם על העובדים והלקוחות שלכם. האם אתם מוכנים לשינויים הללו? האם אתם מוכנים לחשוב מחדש על כל מה שאתם עושים כבר כ״כ הרבה זמן?  אם לא, המתחרים שלכם יהיו. אתם מוזמנים לבדוק את דרגת המוכנות שלכם בהרצאה על חדשנות, שינוי ואנשים.

Are You Ready?

על חדשנות, שינוי ואנשים

The Extra Mile

אנחנו כבר לא מתרגשים משירות טוב, גם אם הוא טוב מאד, אנחנו מתרגשים מהאקסטרה מייל. הצעד הנוסף שקורא תיגר על הקיים ומשבש את כל מה שהיכרנו בשירות. עיצוב השירות הוא תהליך מאתגר שחשוב לפצח ולפתח בכדי לעמוד בקצב התחרותי. הלקוחות תובעניים יותר, הטכנולוגיה מאפשרת יותר ושחקנים חדשים שוברים פרדיגמות ומאמצים גישה רלוונטית יותר לעידן הנוכחי. ממדים כמו מהירות, פשטות, זמינות וגמישות מקבלים עדכון גרסה ומייצרים סטנדרטים שאם מתרגלים אליהם, אין דרך חזרה. הרצאת ה"אקסטרה מייל" מציגה גישות שירות בולטות שמאותתות שהן כאן להישאר. כל אחת מהגישות יכולה להשתלב בשירות הנוכחי שלכם או לעצב אותו מחדש. בהרצאה שזורות דוגמאות מעוררות השראה למותגים וחברות שלקחו את השירות צעד אחד קדימה, יצרו מהלכים חדשניים ויצירתיים, קראו תיגר על הקיים והלכו עוד צעד אחד קדימה. מהטוב למצוין ומהמצוין לאקסטרה מייל.

חושבים מחדש על שירות  

Win Win Win

כלכלת המצפון

מסתבר שלהיות טוב, זה טוב לעסקים. וזה טוב לכולם. גם לצרכנים, גם לחברות וגם לסביבה.למה? כי פיתחנו מצפון. ומצפון הוא הדבר הבא. כלכלת המצפון מייצגת טרנד גדל והולך של מותגים, מודלים עסקיים, סטארט אפים, מוצרים ושירותים חדשים הנשענים כולם על העובדה שהיום אכפת לנו יותר מתמיד. אכפת לנו מהסביבה, אכפת לנו מהחיות, אכפת לנו מאוכלוסיות חלשות, פשוט אכפת לנו מהעולם. האם זה פשוט אופנתי? האם זה IN להיות פוליטיקלי קורקט? זה לא משנה. זה עובד. ובגדול.כלכלת המצפון מייצרת פרספקטיבה חדשה ומחוללת חדשנות עם ערך מוסף, בידול רלוונטי ויתרון תחרותי. היא מוסיפה מימד נוסף לפעילות ולאסטרטגיה של חברות וארגונים. בהרצאה זו נצא למסע מעורר מחשבה והשראה ברחבי העולם ונלמד על הדרך שבא כלכלת המצפון משנה את העולם תוך יצירת ורטיקלים חדשים, באקדמיה, במרכזי הפיתוח ,במיזמים חדשניים ובמהלכים שיווקיים זוכי פרסים. כלכלת המצפון כבר כאן. וכולם מרוויחים. WIN WIN WIN. תצטרפו למהפכה?

Brand 3.0

על מותגים ואנשים בעידן החדש

תשכחו מכל מה שהכרתם. אנשים השתנו, התקשורת השתנתה, ערוצי השיווק השתנו, הטכנולוגיה השתנתה, השיח השתנה, האמון השתנה ויחד עם השינויים הללו השתנתה מערכת היחסים בין מותגים ואנשים. וזה משנה הכל. את איך שמותגים מדברים, את מה שמותגים עושים ואת מה שמותגים מייצגים. אתם מוזמנים להרצאה על שינוי ורלוונטיות,  על אנשים ומותגים בעידן החדש. עידן בו פלטפורמות דיגיטליות מאפשרות הפצת רעיונות ותפיסות חדשות, שיח אחר והעדפות אחרות. עידן בו הטכנולוגיה יוצרת סטנדרטים חדשים של אינטראקציה בין חברות לצרכנים. הכל יותר מהיר, הכל יותר חכם, הכל יותר כאן ועכשיו ומותגים ששואפים להתקיים חייבים לעדכן גרסה, ומי שלא. לא רלוונטי. בהרצאה יוצגו קייס סטאדיס ממגוון רחב של מותגים, חברות, מהלכים, מודלים עסקיים וטכנולוגיות.

דברו איתי

אפשר גם כאן

  • LinkedIn - Grey Circle
  • Facebook - Grey Circle