פרדריק בלסן,
הרצאות על חדשנות,דיגיטל ושינוי
איש חדשנות, AI,דיגיטל ואסטרטגיה, יועץ לארגונים ומותגים גדולים בארץ ובעולם. חוקר ומרצה לחדשנות, שינוי, דיגיטל, טרנדים וטרנספורמציה.
כלכלת המצפון
מסתבר שלהיות טוב, זה טוב לעסקים. וזה טוב לכולם. גם לצרכנים, גם לחברות וגם לסביבה.למה? כי פיתחנו מצפון. ומצפון הוא הדבר הבא. כלכלת המצפון מייצגת טרנד גדל והולך של מותגים, מודלים עסקיים, סטארט אפים, מוצרים ושירותים חדשים הנשענים כולם על העובדה שהיום אכפת לנו יותר מתמיד. אכפת לנו מהסביבה, אכפת לנו מהחיות, אכפת לנו מאוכלוסיות חלשות, פשוט אכפת לנו מהעולם. האם זה פשוט אופנתי? האם זה IN להיות פוליטיקלי קורקט? זה לא משנה. זה עובד. ובגדול.כלכלת המצפון מייצרת פרספקטיבה חדשה ומחוללת חדשנות עם ערך מוסף, בידול רלוונטי ויתרון תחרותי. היא מוסיפה מימד נוסף לפעילות ולאסטרטגיה של חברות וארגונים. בהרצאה זו נצא למסע מעורר מחשבה והשראה ברחבי העולם ונלמד על הדרך שבא כלכלת המצפון משנה את העולם תוך יצירת ורטיקלים חדשים, באקדמיה, במרכזי הפיתוח ,במיזמים חדשניים ובמהלכים שיווקיים זוכי פרסים. כלכלת המצפון כבר כאן. וכולם מרוויחים. WIN WIN WIN. תצטרפו למהפכה?
הרצאות נבחרות נוספות
Now What?
הרצאה על חדשנות,יצירתיות, מגמות וטרנדים במציאות החדשה
השנה היא 2022. האנושות עברה שיבוש בקצב ובעומק שלא ידענו בעבר. אבל, התקופה הזאת מביאה עימה גם גל של יצירתיות,חדשנות ותפיסות עולם חדשות .חברות,ארגונים ומותגים מאמצים פרוטוקולים חדשים,הרגלים חדשים ורעיונות חדשים שמשנים את הדרך בה אנחנו צורכים,חיים ומתנהלים. אתם מוזמנים להרצאה קצבית ומעוררת מחשבה על חדשנות,יצירתיות,מגמות,וטרנדים במציאות החדשה. בגלל קצב העניינים זוהי הרצאה אורגנית המתעדכנת על בסיס יומי. כיצד חברות מתנהלות? כיצד אנשים מתנהגים? אילו טכנולוגיות ורעיונות ישארו איתנו גם אחרי? אילו מהלכים והחלטות מעניינות לוקחים מנהלים? כיצד שווקים משתנים? מי מפסיד ומי מרוויח בגדול? מה קורה עכשיו ומה יקרה (אולי) מחר? ובכלל....לאן הולכים מכאן? אתם מוזמנים להצטרף למסע.
כשחדשנות פוגשת שירות
The Extra Mile
אנחנו כבר לא מתרגשים משירות טוב, גם אם הוא טוב מאד, אנחנו מתרגשים מהאקסטרה מייל. הצעד הנוסף. זה שקורא תיגר על הקיים ומשבש את מה שהכרנו בשירות. עיצוב השירות הוא תהליך מאתגר שחשוב לפצח ולפתח בכדי לעמוד בקצב התחרותי. הלקוחות תובעניים יותר, הטכנולוגיה מאפשרת יותר ושחקנים חדשים שוברים פרדיגמות ומאמצים תפיסה רלוונטית יותר לעידן הנוכחי. הרצאת האקסטרה מייל היא על מפגש בין חדשנות ושירות. על מגמות וגישות בולטות המאותתות שהן כאן להישאר. כל אחת מהגישות יכולה להשתלב בשירות הנוכחי שלכם או לעצב אותו מחדש. בהרצאה שזורות דוגמאות מעוררות השראה של מותגים וחברות שעשו טרנספורמציה בשירות , יצרו מהלכים חדשניים ויצירתיים, קראו תיגר על הקיים והלכו עוד צעד אחד קדימה מכולם. מהטוב למצוין. והמצוין לאקסטרה מייל.
סקירה עדכנית ואקטואלית מעולמות התעשייה, הלוגיסטיקה והתפעול אודות הטכנולוגיות והמגמות שיוצרות אימפקט משמעותי ומשבשות את הדרך בה חברות וארגונים מתנהלים, מנהלים ומתפעלים. משני המשחק יוצרים פרספקטיבה חדשה, הזדמנויות חדשות , שווקים חדשים ויכולות חדשות לארגונים, בהווה, בעתיד הקרוב ובטח לבטח בעתיד הרחוק. מי שרוצה להשתתף במשחק חייב להכיר אותם, מי שרוצה לשנות את המשחק חייב לשלוט בהם. אתם מוזמנים להשתתף ולשנות.
מחוללי החדשנות שמשנים את התעשייה
Game
Changers
Brand 3.0
על מותגים ואנשים בעידן החדש
תשכחו מכל מה שהכרתם. אנשים השתנו, התקשורת השתנתה, ערוצי השיווק השתנו, הטכנולוגיה השתנתה, השיח השתנה, האמון השתנה ויחד עם השינויים הללו השתנתה מערכת היחסים בין מותגים ואנשים. וזה משנה הכל. את איך שמותגים מדברים, את מה שמותגים עושים ואת מה שמותגים מייצגים. אתם מוזמנים להרצאה על שינוי ורלוונטיות, על אנשים ומותגים בעידן החדש. עידן בו פלטפורמות דיגיטליות מאפשרות הפצת רעיונות ותפיסות חדשות, שיח אחר והעדפות אחרות. עידן בו הטכנולוגיה יוצרת סטנדרטים חדשים של אינטראקציה בין חברות לצרכנים. הכל יותר מהיר, הכל יותר חכם, הכל יותר כאן ועכשיו ומותגים ששואפים להתקיים חייבים לעדכן גרסה, ומי שלא. לא רלוונטי. בהרצאה יוצגו קייס סטאדיס ממגוון רחב של מותגים, חברות, מהלכים, מודלים עסקיים וטכנולוגיות.